LIVE z Radomską: Jak skutecznie działać w sieci i się tego nie bać?
16 gru 2020
Oto zapis wideo wywiadu, który prowadziłam na Instagramie z Aleksandrą Radomską – autorką książki i bloga "Mam wątpliwość". Rozmawiałyśmy o:
✅ O tym, jak skutecznie działać w Internecie i się tego nie bać?
✅ Czy przebojowości i pewności siebie można się nauczyć?
✅ Jak się wyróżnić i zaskakiwać ludzi w świecie, w którym jest już wszystko?
✅ Autentyczność – to jest odwaga czy może szaleństwo?
✅ Czy pozyskiwanie współprac z markami to wynik ciężkiej pracy, czy raczej szczęścia?
✅ Problemy, z którymi mierzy się twórca i o których jego społeczność nie ma pojęcia.
✅ Blaski i cienie bycia osobą znaną/uwielbianą/ale też nielubianą…
✅ Jak radzić sobie z krytyką/hejtem oraz z licznymi oczekiwaniami/wyobrażeniami/prośbami?
✅ Jaką wartość dać internetowej społeczności, aby zbudować z nią trwałą relację i zaangażowanie.
✅ Kulisy powstania książki „Mam wątpliwość”.📙
Półtoragodzinny wywiad, który przeprowadziłam z Olą Radomską, zawiera wiele cennych wskazówek dla rozmaitych twórców, działających w Internecie – dla fotografów i innych artystów, influencerów, freelancerów czy właścicieli małych biznesów, którzy zamierzają komunikować się ze swoimi odbiorcami/klientami przy pomocy mediów społecznościowych.
Socjal media od wielu już lat są niesamowicie ważnym i skutecznym kanałem komunikacji, który właściwie wykorzystany, pomaga budować zaangażowaną społeczność fanów, pozyskiwać klientów czy nawiązywać współprace. Szczególnie teraz, w okresie pandemii koronawirusa, media społecznościowe stały się głównym, a czasem jedynym oknem na świat wielu twórców i właścicieli firm.
Radomska, autorka książki "Mam wątpliwość", odpowiada na moje pytania, które poruszają właśnie tematykę skutecznego posługiwania się mediami społecznościowymi i tworzenia w nich rozpoznawalnej marki własnej. Jako fotograf z Trójmiasta, przedkładam tę wiedzę głównie na moją działalność fotograficzną – pozyskuję przez media społecznościowe klientów na sesje zdjęciowe, nawiązuję współprace oraz regularnie szkolę/edukuję innych amatorów fotografii. Jestem jednak pewna, że treści omawiane w tym wideo przydadzą się nie tylko fotografom, ale właściwie każdemu, kto chce skutecznie działać w socjal mediach, rozumieć algorytm Facebooka, Instagrama czy Google oraz świadomie posługiwać się narzędziami udostępnianymi przez te serwisy.
Aleksandra Radomska ma za sobą wiele lat doświadczenia w działalności internetowej. Jest rozpoznawalną twórczynią i ma za sobą ogromną zaangażowaną społeczność, zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie czy na jej blogu. Jestem pewna, że wątki poruszane podczas rozmowy z Olą mogą Was zainspirować i nieco Wam rozjaśnić mroki internetowego życia. Możecie się przy okazji dowiedzieć, jak wygląda życie aktywnego w Internecie twórcy i jakie są blaski oraz cienie publicznego udzielania się w sieci.
Zapraszam serdecznie do wysłuchania naszej rozmowy!
👉 PROWADZĄCA: Emilia Wilgosz-Peter, fotografka, blogerka https://fotonka.pl
👉 GOŚĆ: Aleksandra Radomska, autorka książki i bloga „Mam wątpliwość” https://mamwatpliwosc.pl
✅ O tym, jak skutecznie działać w Internecie i się tego nie bać?
✅ Czy przebojowości i pewności siebie można się nauczyć?
✅ Jak się wyróżnić i zaskakiwać ludzi w świecie, w którym jest już wszystko?
✅ Autentyczność – to jest odwaga czy może szaleństwo?
✅ Czy pozyskiwanie współprac z markami to wynik ciężkiej pracy, czy raczej szczęścia?
✅ Problemy, z którymi mierzy się twórca i o których jego społeczność nie ma pojęcia.
✅ Blaski i cienie bycia osobą znaną/uwielbianą/ale też nielubianą…
✅ Jak radzić sobie z krytyką/hejtem oraz z licznymi oczekiwaniami/wyobrażeniami/prośbami?
✅ Jaką wartość dać internetowej społeczności, aby zbudować z nią trwałą relację i zaangażowanie.
✅ Kulisy powstania książki „Mam wątpliwość”.📙
Półtoragodzinny wywiad, który przeprowadziłam z Olą Radomską, zawiera wiele cennych wskazówek dla rozmaitych twórców, działających w Internecie – dla fotografów i innych artystów, influencerów, freelancerów czy właścicieli małych biznesów, którzy zamierzają komunikować się ze swoimi odbiorcami/klientami przy pomocy mediów społecznościowych.
Socjal media od wielu już lat są niesamowicie ważnym i skutecznym kanałem komunikacji, który właściwie wykorzystany, pomaga budować zaangażowaną społeczność fanów, pozyskiwać klientów czy nawiązywać współprace. Szczególnie teraz, w okresie pandemii koronawirusa, media społecznościowe stały się głównym, a czasem jedynym oknem na świat wielu twórców i właścicieli firm.
Radomska, autorka książki "Mam wątpliwość", odpowiada na moje pytania, które poruszają właśnie tematykę skutecznego posługiwania się mediami społecznościowymi i tworzenia w nich rozpoznawalnej marki własnej. Jako fotograf z Trójmiasta, przedkładam tę wiedzę głównie na moją działalność fotograficzną – pozyskuję przez media społecznościowe klientów na sesje zdjęciowe, nawiązuję współprace oraz regularnie szkolę/edukuję innych amatorów fotografii. Jestem jednak pewna, że treści omawiane w tym wideo przydadzą się nie tylko fotografom, ale właściwie każdemu, kto chce skutecznie działać w socjal mediach, rozumieć algorytm Facebooka, Instagrama czy Google oraz świadomie posługiwać się narzędziami udostępnianymi przez te serwisy.
Aleksandra Radomska ma za sobą wiele lat doświadczenia w działalności internetowej. Jest rozpoznawalną twórczynią i ma za sobą ogromną zaangażowaną społeczność, zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie czy na jej blogu. Jestem pewna, że wątki poruszane podczas rozmowy z Olą mogą Was zainspirować i nieco Wam rozjaśnić mroki internetowego życia. Możecie się przy okazji dowiedzieć, jak wygląda życie aktywnego w Internecie twórcy i jakie są blaski oraz cienie publicznego udzielania się w sieci.
Zapraszam serdecznie do wysłuchania naszej rozmowy!
👉 PROWADZĄCA: Emilia Wilgosz-Peter, fotografka, blogerka https://fotonka.pl
👉 GOŚĆ: Aleksandra Radomska, autorka książki i bloga „Mam wątpliwość” https://mamwatpliwosc.pl